Team Hoop rijd challenge door Drenthe

Zondagmiddag 19 september kwamen alle teamleden van team HOOP over de finish op de top van de VAM berg. Stichting JET was aanwezig om team HOOP een hart onder de riem te steken.

2 jaar lang werkten de vijf teamleden toe naar een deelname aan de Pyreneeën Challenge voor de stichting Ride4Kids. Door corona en de gezondheid van de initiatief nemer, Peter Cornelissen, werden niet de Pyreneeën beklommen maar de “bergen” van Drenthe. In 3 dagen tijd werd ruim 160 kilometer afgelegd. Team HOOP droeg een tenue met daarop onder andere het logo Stichting JET. Door deze challenge is er op een mooie manier aandacht besteed aan Stichting JET en is er ruim 10.000 euro opgehaald voor de stichting Ride4Kids!

Stichting JET is dankbaar en trots op team HOOP voor hun inzet en bijdrage aan het doel Ride4Kids.