Privacybeleid

7901 AK Hoogeveen
info@stichtingjet.nl

IBAN: NL83INGB0655074155

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Wij verzamelen alleen persoonsgegevens die je zelf invult door het contactformulier in te vullen. Dit doen wij om jouw vraag of verzoek zo goed mogelijk te kunnen behandelen en gebruiken we alleen om te kunnen reageren op jouw verzoek of vraag. Ook heb je op onze website de mogelijkheid om je e-mailadres in te vullen zodat wij jou op de hoogte kunnen houden van de activiteiten van Stichting JET. Alle persoonlijke informatie die je invult is op vrijwillige basis en is niet verplicht om in te vullen.

REACTIES

Als bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren. Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (dit wordt ook een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar service indien je dit gebruikt. De privacybeleidspagina kun je hier vinden: https://automattic.com/privacy/.

INGESLOTEN INHOUD VAN ANDERE WEBSITES

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video’s, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

ANALYTICS

Met wie we jouw data delen
De data die we van jou verzamelen doordat je het contactformulier hebt ingevuld, wordt niet met derden gedeeld.

Hoe lang we jouw data bewaren

Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen op ieder moment. Website beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en wijzigen.

Welke rechten je hebt over je data

Als je reacties achter gelaten hebt, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligingsdoeleinden. Mocht je deze data op willen vragen, stuur dan een mail naar websitebeheer@stichtingjet.nl

Waar we jouw data naartoe sturen

Reacties van bezoekers kunnen door een geautomatiseerde spamdetectie service geleid worden.

Jouw contactinformatie

Jouw contactinformatie wordt uitsluitend gebruikt op je eigen verzoek, wanneer jij contactinformatie geeft zullen wij die uitsluitend gebruiken om hiermee jouw vraag of verzoek te kunnen beantwoorden.