Oefenwedstrijd HZVV tegen SC Veendam levert mooi bedrag voor Stichting JET op!

Door de winterse omstandigheden werd de competitiewedstrijd van SC Veendam tegen FC Volendam van vrijdagavond 10 februari 2012 afgelast. Als alternatief kwamen de profs van SC Veendam naar het HZVV complex om een oefenwedstrijd tegen HZVV te spelen.

De entree-opbrengst van de wedstrijd kwam geheel  ten goede aan de Stichting JET “Je Energie Terug”.  Hoewel HZVV-leden normaal gesproken niet voor een thuiswedstrijd hoeven te betalen, werd voor deze wedstrijd van iedere bezoekers entree gevraagd. Ook zag het arbitrale trio af van hun honorarium waardoor aan het eind van de wedstrijd een cheque aan vertegenwoordiger van Stichting JET, Hielke ten Hoor, kon worden overhandigd van € 650,00.

HZVV bood met name in de eerste helft goed weerstand maar verloor uiteindelijk met 1-5. Dat de nieuwe kunstgrasvelden uitkomst bieden in wintertijd, is iets waar Hoogeveen trots op kan zijn. Hoewel de competitie het afgelopen weekend door de KNVB werd afgelast, werden er op de velden volop oefenwedstrijden gespeeld.

Krantenartikel