Ladies’Circle 54 Hoogeveen geeft ze van/aan Jet

De Hoogeveense serviceclub Ladies’Circle 54 heeft een ludieke en sportieve actie georganiseerd voor Stichting JET! Aan het Hoogeveense sportevenement de Cascaderun hebben 150 gesponsorde dames deelgenomen ten behoeve van JET!

De actie maakte onderdeel uit van de activiteiten die de Ladies’ Circle 54 als serviceclub ontplooit. Ladies’ Circle is een mondiale organisatie voor vrouwen tot 45 jaar waarbij het bevorderen van vriendschap, verlenen van service en het leveren van een waardevolle  bijdrage aan de maatschappij als leidraad dienen.

De 20 dames van de Hoogeveense afdeling waren zeer geraakt en ontroerd door het initiatief van Henriëtte van de Beld en besloten één van hun serviceprojecten in het teken te stellen van Stichting JET. Enkele dames van de club bedachten hiertoe een bijzondere actie die helemaal paste in de doelstellingen en het gedachtengoed van Henriëtte: hardlopen voor een goed doel! 150 dames zijn op 15 april 2012 aan de start van de Cascaderun verschenen om de vijf mijl te lopen voor Stichting JET. Iedere loopster gaat gekleed in een Stichting JET running-outfit met daarop de toepasselijke kreet: LC54 geeft ze van/aan JET! Zowel kleding als startgeld zijn aangeboden door welwillende sponsoren. De loopsters werden ieder voor zich ook weer gesponsord door familie, vrienden, werkgever en/of andere belangstellenden. Het bedrag wat zij hiermee bij elkaar  hebben gerend, werd volledig gedoneerd aan Stichting JET!

Flyer