Hoe gaan we te werk bij JET?

Wanneer je gebruik wilt maken van de dienstverlening van JET zijn er natuurlijk een aantal spelregels. We hebben ze hieronder neergezet:

De aanvraag voor ondersteuning kan uitsluitend gedaan worden door een verwijzing van een tussenpersoon. Tussenpersonen kunnen bijvoorbeeld zijn artsen, fysiotherapeuten, doktersassistenten, psychologen, maatschappelijk werkers of personal trainers. Kortom: mensen die vanuit hun functie contacten hebben met kankerpatiënten en signaleren dat steun van Stichting JET mogelijk zou kunnen helpen. De tussenpersoon beoordeelt de situatie. Om de privacy van de patiënt te waarborgen worden alle aanvragen in alle vertrouwelijkheid behandeld.

JET ondersteunt uitsluitend vergoedingen voor daadwerkelijk gemaakte kosten. Contributies e.d. worden door JET rechtstreeks aan de betrokken sportorganisaties of instanties overgemaakt. Er worden geen financiële middelen uitgekeerd aan deelnemers/patiënten.

Wil je in aanmerking komen voor ondersteuning door JET? Of meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op!