Stichting Jet - Je Energie Terug

Hoe gaan we te werk bij JET?

Wanneer u gebruik wilt maken van de dienstverlening van Stichting JET dan zijn er natuurlijk een aantal spelregels. We hebben ze hieronder op een rijtje gezet:

De aanvraag voor ondersteuning kan uitsluitend gedaan worden door een intermediair. Intermediairs zijn onder meer artsen, geestelijke verzorgers, psychologen e.d. Kortom: mensen die vanuit hun werk/functie contacten hebben met kankerpatiënten en signaleren dat steun van Stichting JET de patiënt mogelijk zou kunnen helpen. Stichting JET heeft een netwerk van intermediairs die actief zijn in het werkgebied.

De intermediair beoordeelt de situatie en is verantwoordelijk voor de aanvraag. Om de privacy van de patiënt de waarborgen heeft Stichting JET een aantal regels opgesteld. Alle aanvragen voor ondersteuning worden in alle vertrouwelijkheid in het Stichtingsbestuur besproken en beoordeeld.

Stichting JET ondersteunt uitsluitend met vergoedingen voor daadwerkelijk gemaakte kosten. Contributies e.d. worden door Stichting JET rechtstreeks aan de betrokken sportorganisaties overgemaakt. Er worden geen financiële middelen uitgekeerd aan deelnemers/patiënten.

Wilt u in aanmerking komen voor ondersteuning door Stichting JET? Vul dan het contactformulier in. Wij brengen u vervolgens in contact met een van onze intermediairs.