Stichting Jet - Je Energie Terug

Een bijdrage leveren aan JET?

Bij Stichting JET kunnen we niet zonder hulp! Voor onze financiële en praktische ondersteuning aan kankerpatiënten zijn we mede afhankelijk van donaties en giften van particulieren en bedrijven.
Op de pagina JET in de pers kunt u lezen hoe wij al eerder de opbrengsten van enkele bijzondere acties mochten ontvangen. Onze dank hiervoor is groot en we zijn er trots op dat onze doelstelling anderen inspireert om hiervoor middelen in te zamelen!

Nieuwe sponsoren zijn natuurlijk altijd van harte welkom! Iedere bijdrage, hoe klein ook, wordt zeer op prijs gesteld. Heeft u een initiatief waarbij u overweegt Stichting JET als goed doel te betrekken? Wij staan u graag met raad en daad terzijde en denken graag met u mee over de invulling van uw actie! We beschikken over goede contacten met de pers, kunnen u ondersteunen bij de communicatie over uw actie en leveren graag ondersteunend beeldmateriaal. Ook een lezing over de toegevoegde waarde van sporten tijdens het gevecht tegen kanker behoort tot de mogelijkheden.  Neem contact met ons op en we bespreken graag met u wat we mogelijk voor elkaar kunnen betekenen!